Onze camperavonturen 2020 Jan en Kitty.reismee.nl

Welkom op onze wereld gezien vanuit onze camper!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jan en Kitty

Ineke

Beste Jan en Kitty, jullie kennen ons niet, maar wij hebben jullie camper gekocht en zijn via de factuur van het raam welke in de camper lag aan jullie gegevens gekomen en zodoende op dit forum beland. Wij zouden graag wat meer informatie / ervaringen van jullie willen horen. Heb ons mailadres achter gelaten onder het kopje 'blijf op de hoogte'. Anders staat het hier openbaar. Hartelijke groet, Ineke